Biz 8 ay 3 günlüğüz gunlük rutinim şöyle, sabah 7 uyanır emziririm gece çok boşaltmışsa 90 lık süt yapıyorum sabahları çok iştahsız olduğu için 10-11 gibi hipp 5 tahıllıya bir tam yumurta sarısı labne ekleyip suyla açıyorum bazen yoğurt muz evde yaptığım bebe bisküvisi, bazen bebek omleti yanına kayısınya da şeftali suyu veriyorum bir tam şeftali suyunu az suda pişirip çekip kavanozluyorum..3 saatte bir besleniyor saat 1-2 gibi sebze çorbası yazda kıymalı tarhana,mercimek,tavuk vs çorba veriyorum dolu bir kase şçiyor zaten araya uyku giriyor ya emiyor ya 90 lık süt.. 5-6 gibi son ek gıdasını yşyor bugun tok tutsun diye bebek mıhlama yaptım dün brbek makarnası yoğurt haşlanmış patmak kabak yemişti sonra saat 8 buçukta 150 cc sut yapıp uyutıyorum gece 12 de uyandığındada prinç unu pekmez muhallebi yapıp biberonuna koyuyorum uzun uyusun dite ama 4 te uyanıyor yine o zamanda emzik su öyle uyutuyorum