Anneler merhaba 🌞 kızım bir haftadır kakasını ishal gibi yapıyor normalde 2 günde bir katı yapardı şimdi günde 2-3 defa yapıyor öncesinde gaz çıkarıyor sonra ishal şeklinde kakasını yapıyor yemesi güzel kusma ateş yok keyfi yerinde bayramdan sonra kontrolümüz var öncesinde götürmeli miyim acaba emekliyor bu ara hava çok sıcak camları açınca esiyor o etki eder mi ne yapsam iyi gelir patates veriyorum muz yemiyor kafamda deli sorular 🤦♀️Bilgisi olan anneler yardımcı olursanız sevinirim 🥰