Saadetbelcim Arkadaslar kizim 2 ay 14 gunluk gunduzleri hic uyumuyor kesinlikle hep agliyor gogsume tuttugum zaman iciyor sonra kendini cekiyor 5 dk sonra gogsume koydugumda ayni istahla yine iciyor acaba suttum mu yetmiyor dedim bugun aksama dogru mamada verdim 40ml icti sonra gogsume tuttum emdi baya ama yine uyumadi gazini cikariyor bezleride dolu hep anlamadim gogsumu sikincada 2 3 kanaldan sut geliyor birden hani damla damlada degil napicam hani eger normalse bu sekilde kabulleniyim diyorum bi anormallik varmi yokmu ?
Saadetbelcim [bilinmeyen] kıyamam ya annem benim :( ama inatla uyumamasinin sebebi bu mu sizce ? Agliyor bdie hani aglamadigi zaman ya uyuyordur yada emiyordur kizimla dogru duzgun gülüşemiyorum eglenemiyorum hep agliyo :(
Saadetbelcim Deletedmom090 gazını cikariyorum hatta fazla pat pat yapinca kızıyor bitti artuk yapma dercesine ama kolik olabilir ne cozumu var peki ?
Saadetbelcim [bilinmeyen] hayir doktors gitmedik yani ne biliyim ben normal diye düşünüyodum ama aglamalari artinca buraya yaziyim bi dedim bide gecen gun 2 aylik bir bebegin gubduz 5saat uyumasi gerekiyormus benim kizim bugun 1 saat uyumadi ya :((
Deletedmom090 Saadetbelcim valla benim kzıımda kolikti çok şey denedim ben ama malesef hiçbiri sonuç vermedi. En iyisi ılık duş aldırmak en çok ondan fayda gördüm
Saadetbelcim Deletedmom090 bizde oda fayda etmiyir belki rahatlar diye dus aldırıyorum banamisin demiyor
Deletedmom090 Saadetbelcim o zaman çokta bi şeyler deneyip bebeği dahada çok bunaltmayın derim. Tabi sağlık açısından bi şeyi olmadığına eminseniz. Ayakta sallamak işe yarar belki youtube a kolik bebek müzikleri diye girdiğinizde açılan seslerde çok işe yarıyor