Kadert canım bizimde öyleydi hep bu yüzden 6 aylık olana kadar kollarını hep donuna sokup üstünden eşarpla hafifçe bağlıyordum ama 6. ayın ortalarında serbest yatırmaya başladım yüzü yara bere içinde kalıyodu tırnaklarını kesmeme rağmen ama zamanla alıştı yüzü içinde hiç bir krem işe yaramazsa excipial lipo kullanabilirsiniz bize hiç bi krem işe yaramamıştı doktorumuz söylemişti bu kremi