hayriye_alp06 10 aylik olucak birkac gun sonra siirtte yasiyorum malum cok sicak ve asiri su icmek istiyo oglum ozellikle geceleri endise ediyorum acaba fazla mi veriyorum diye sizlerin verdigi miktar ne max.?
Kadert hayriye_alp06 bnm oğlumda biberonla su içmiyr kaşıkla içyor ancak biberonla hep genzine kaçırıyor .napmlym
madambovary hayriye_alp06 bebeğiniz küçük değil ve havalarda sıcak bırakın istediği kadar içsin kısıtlamayın. Sadece yemeklerden önce aşırıya kaçmasın ki karnını suyla doyurmasın.
hayriye_alp06 Kadert bende suluk biberon kullaniyorum genzine kaciyo ama kasikla veya bardakla epey ugrasiriz ikimizde
madambovary hayriye_alp06 terle atıyordur zaten içtiği suyu merak etmeyin. Bir de çok tedirgin ederse bu durum sizi şekerine falan bir baktırın isterseniz, şeker ağız kuruluğu yapar şu içme isteği uyandırır.
Deletedmom297 ilknurgoksu Hayirli olsun. Bende basvuru yapmistim olumlu olumsuz bir cevap bekliyorum yazmistim. Ama donen olmadi. Olumsuzda olsa bir ceval beklerdim. Takmiyorlarrrrrr. Size sikayet ediyim 😂😂
Garfield hayriye_alp06 yemeğini yedikten sonra istediği kadar verin havalar çok sıcak Sudan zarar gelmez. Önce yemeğini yedirir sonra suyu verirseniz karnını suyla doyurmamış olur. Sakın vermemezlik yapmayın ek gıda yiyor ihtiyaç duyuyor ki içmek istiyor.
hayriye_alp06 Garfield surekli icmesini tesvik ediyorum ama internette en fazla 200 ml icebilir yazinca tereddutte kalmistim
hayriye_alp06 madambovary hastaneye gitmeye cekiniyorum saglik ocagi yapiyorsa oraya goturebilirim ama
madambovary hayriye_alp06 yaparlar diye düşünüyorum gidin bir sorun baktırın bir sorun yoksa ki inşallah yoktur bırakın doya doya içsin suyunu bebişiniz 🌸