Barbie06 merhaba doktora götürmediniz mi hiç benim oğlum daha küçük 13 aylık hala yürürken parmak ucu basıyor birkaç ay önce çok araştırdım bu durumu 3 yaş sonrası müdahale ediliyormuş o zamana kadar geçmezse şayet. Yani doktor filan ne diyor bu konuyla ilgili aşil tendonuna baskı uyguluyorlar fizik tedavi yapıyorlar bunlar yapıldı mı. 10 yaş diyorsunuz çünkü