muhammedenes27 13 aylık oğlum 10 aylıktan beri yürüyor. Bir ay önce tam 12 kgdı.Sizin bebeğiniz doğum kilosunu 3 e katladıysa kilo olarak bir sıkıntı yoktur. Gelişim olarak da her bebek bir değil. İlk önce parmak ucuna basıyorlar zaten sonra sonra dengeyi sağladıkça tam ayağını basıyor. Merak etmeyin zamanla o da basmaya başlayacaktır. Siz ayakkabı giydirmeyin, hatta mümkünse çıplak ayakla bassın yere. Yürüteç varsa kullanmayın, o da parmak ucuna basmaya sebep oluyor. Yürüme arkadaşının çok faydası oluyor şiddetle tavsiye edebilirim. 18 aya kadar vakti var zaten herhangi bir sağlık problemi yoksa yürüyecektir zamanı geldiğinde 🌸