Fdk_42 2 aylık suan benım kızım dogdugunda dırek yatışı yapıldı kusmasından dolayı 20 gun hastanede yattı o arada olmus kılo kaybı 20gunluklen hastaneden cıktıgında daha dogum kılosuna gelememısdı ancak suan azama yok olması gerektıgı gıbı ılerlıyor gelısımı