Dilaraya bir bardak suya bir çay kaşığı kimyon bir çay kaşığı toz şeker bi taşımlık kaynatın ılıtıp süzün o süzüntüden 2 çay kaşığı kadar bebeğinize verin. Rahatlamazsa bidaha verin. Zaten hemen etki edicektir inşallah. Kalanını biraz ayırıp sizde için sonraki gün bakın iyiyse vermeyin değilse bidaha 2 defa verin. Benim kızıma ilk verdiğim andan itibaren etki etti. 38. Günlükken vermeye başladım bi veriyodum bir hafta rahattık. Şimdi 3ay 15 günlük kendi çıkarıyor gazını şükür ☺️ Birz uzun oldu ama