peksokomelli Sedatas çıkmadan da alışmayacak. Gerekirse bir gün sadece 15 dk çıkın. Sonra yarım saat. Öyle arttırın. Ben ilk zamanlar eşimsiz çıkamıyordum. Sonradan alıştım.
Sedatas peksokomelli evet haklısınız 👍🏻 öyle öyle alıştırıcam artik 😊 bizimde bugün babamız yanımızda degildi gercekten cok zor gecti 😒
Sedatas Elalis aaa hic duymamıştım😃 ama maalesefki istanbulda degilim😔 ama yine fayda etmezdi bizimkine herhalde 😃
minikmisimben Sedatas klimalar çalışmıyor ya belki sıcaktan bunalmış olabilir. 2 yaşında kızım çok severdi avm yi ışıklı falan olunca geçen gün gitmek zorunda kaldık zaptedemedik durmak istemedi çok bunaldı sıcaktan ☺️
Sedatas minikmisimben aslında içerisi serindi bizimki girer girmez gözlerini birden büyüttü ışıklar büyük ihtimalle etkiledi onu 😃
Sedatas bayankitapkurdu keşke bizde öyle olsak ya . Aslında açık alanda iyiyiz ama bi avm iste 😊 bunuda bugün ilk avm gezintimiz de yasamam gerdi açıkçası 😃
bayankitapkurdu Sedatas benimki ağlamıyor ama göz bebekleri büyüyor korkuyor belli ki. Şaşkın şaşkın etrafa bakıyor. Büyük ihtilamallensizin ki de korkuyor.
Rana-2004 Sedatas benimde öyle değildi ama 3.ayına girdikten sonra öyle oldu ağlıyor dışarı her çıkışımızda
Bgrynkuras Sedatas bizim de ilk avm deneyimimiz kötü olmuştu 11 aylığız ama hala ilk kez deneyimlediği ortam yada kişilerde çok şiddetli ağlar farklı bir ses duysun dışarda onada ağlar her türlü sebebimiz var ağlamak için 😔
Sedatas Bgrynkuras bizimde öyle gerçekten ilkler hep zor oluyo demekki . Peki nasıl atlattınız bu durumu?
Seda_123 Sedatas Bizde arabada aynı sekiliz kaynımın arabası var hastaneye filan gideceksek bırakıyor arabasıyla ama susmak bilmiyor inene kadar korkuyor galiba arabadan🤦♀️
Bgrynkuras Sedatas zamanla aslında her ilk deneyimde dediğim gibi yaşıyoruz hala ona her seferinde her korkusunda sarılıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum kucağımda güvende hissettiği zaman alışıyo yavaş yavaş herşeye