Sedatas ben de çok üzülüyordum bir benimki böyle diye çünkü yeğenlerim bu ayda mışıl mışıl uyurdu bir tere gidince. Yanından insanlar geçince titriyor resmen, arabada da uyuyamıyor benimki bebekler bayılmaz mı ya arabaya binmeye yok cin gibi bakıyor sonra da ağlıyor uyuyamayınca