Selam hanımlar 3 ay 19 günlük bebeğim var. Son 3 gündür ne olduysa çok ağlıyor emmek istemiyor dün gece evi yıktı o derece bi küçük biberonla şekerli su yaptım hepsini içti uyudu. Birazda süt sağdım verdim uyudu güzel. Ama gögsümde 3 dk falan duruyo sonra başlıyo ağlamaya çıldırcam doymuyomu sütümde var anlayamıyorum napmalıyım??