Alptug2019h Merhaba canım anneler bebeğim neredeyse 14 aylık olucak hala parmak uçlarına basarak yürüyor tabi bu yüzden dengede duramiyor kaç doktora götürdük bı sıkıntı olmadigini söylüyorlar bu durum ile karşılaşanix oldumu acaba