Balkupummm Glysshn Oglum 7 aylik 6 ayliktan sonra biraktim cunku tadini sevmiyordu su icmiyordu kaynamis sogumus suyu suan daha iyi iciyor cok sukur
GramPozitifBakteri Glysshn Kaynatmaya da devam edicem 9 buçuk aylık benimki de 1.5 yaşına kadar kaynatmak gerekiyor diye biliyorum
LiTeraRy Glysshn kettledaki kaynamis sudan veriyorum suluguna dolduruyorum sogumaya birakiyorum soguyunca veriyorum 6 aylik bizimkide ne zaman birakilir bilmiyorum ki 🤦♀️
Alya_sare Glysshn kızım 10aylık zaten hazır su veriyorm kaynatmıyorm hiç oğlumada kaynatark vermemiştim