Takmamak gerektiğini biliyorum ama arkadaşlar dört aydan sonra kilo almamız durgunlaştı. oğlum dokuz aylıkken yürüdü yürüdüğü aydan beri de aynı kiloda 9 kilo 600 gram artmıyor hiçbir şekilde bu durum ister istemez canımı sıkıyor benim gibi olan var mı ne yapabiliriz