Kızlar selam cuma günü sezeryanla doğum yaptım. Bebeğim şu an kuvezde olduğu için emziremiyorum süt çıktığınca sağıp veriyoruz. Ama benim her iki göğsümde taş gibi yumuşamıyor bir türlü mastit olmaktan korkuyorum 1.5 2 saatte bir sağmaya çalışıyorum ama sütüm bazen gelmiyor bile o şişler yumrular göğsümde olduğu gibi kalıyor rahatlayamiyorum gece ağrı ile ateş ile uyanıyorum tavsiyelere açığım kızlar 😔😔