Icot Merhaba , Haftaya bayram öncesi tatile çıkıyoruz kızım şuan 7 ay 25 günlük tatilde 8 aylık olacak inşallah 😊 Kızım ve eşimle benim için önerebileceğiniz kullanıp memnun kaldığınız güneş kremi var mı acaba ? Önerilerinizi bekliyorum.
ikos58 Icot bebek için bilemiyorum ama sizin için yüze bioderma vücuda sebamed kesinlikle çok alerjik bir cildim var bunlardan çok memnunum
Balannesi Icot Merhaba bebeğiniz ve sizin içinde mutlaka nıvea önerebilirim. Bebeğim baya beyaz tenli en ufak bi kızarma bile yaşamadık. Bu arada sebamed göze falan geldiğinde bebeklerde göz kızarıklığı yaptığını duydum. Sonuçta eller kollar sürekli gözlerinde yüzünde
Gecesmom Solante önerdi bizim doktorumuz. Ama ben bebeğim için trubaby alacağım en temiz içeriğe o sahip
Icot Gecesmom trubaby trukid mi acaba farklı mı o ? İçeriği en doğal olarak bunu okudum internette. Bir de önerilerde Nivea vardı 🤷♀️
Gecesmom Icot trukids daha büyük çocuklar için kullanılıyor trubaby bebekler için aynı marka yani ☺️ Doğru en doğal içerik bu markanın biz tatilde trubaby trukids iki kızımız için kullandık çok güzel korudu küçüğü bembeyazdı peynir gibi hafiften rengi kırıldı hatta ama hiç yanmadı yavrum 😂 fiyatolarak pahalı gibi duruyor ama işlevi ve içeriğine bakıldıgında hakediyor 👍🏼 Bizim su kuşları sudan hiç çıkmadı tüm yaz günde 4-5 defa yenilememe rağmen bitmedi bu senede kullanıcaz yoğun bi yapısı var suda eriyip gitmiyor
Icot kranKolataKodaba ben de sebamed diye düşündüm ama Trukid i de okudum kararsız kaldım. Teşekkür ederim ❤️
Icot Gecesmom çok teşekkür ederim ☺️ eşimden kızım için bunu isteyeyim. Bizim için öneriniz var mı peki ?
Gecesmom Icot rica ederim ☺️ Ya hamileliktede herkes solanteyi önerdi ama almadım çoook uzun süredir bioderma ve avene kullanıyorum bu markaların ürünleri benim gibi alerjik ciltlere göre çok iyi her ürünü
Icot Balannesi merhaba ,bugün kendimiz için Nivea da karar kıldık kızım için hala kararsızdık öneri için çok teşekkür ederim eşime bize Nivea kızıma sebamed demiştim ki bu söylediğiniz tedirgin etti. Sanırım kararı Nivea dan yana vereceğiz ❤️