Kızlar 4bucuk aylık oğlum var emzirirken hanıma yatırıyorum sanki bir yeri ağrıyor gibi kendini yukarı doğru ittiriyor sonra tekrar alıyor memeyi yine aynısını yapıyor sanki emecek ama bişey engel oluyor gibi acaba biryeri mi ağrıyor öyl bi belirti de yok ama yoksa yaramazlığından mı böyle ?