Aysegulcc Ben mama kullanıyorum. Önceden hem anne sütü hem de mama kullanıyorduk artık sadece mama var. Su versem mi bilemiyorum. Aşırı da terliyor malum sıcaklarda sizlere sorayım veren var mi, ne yapıyorsunuz bu durumda ya?
Deletedmom297 Aysegulcc Benimki sadece anne sutu aliyor. Su veriyorum. Bugun ilk defa biberona koydum. Guzelde icti bir 15 cc kadar
ArdcAyca Aysegulcc anne sutunde onerilmiyor ama mama kullaniyorsaniz verebilirsiniz demisti bizim doktorumz
mer_mer Aysegulcc bebeğiniz ne kadarlık sadece mama alıyorsa su verilmeli diye okumuştum bende anne sütü + mama veriyorum günde 2 3 çay kaşığı su veriyorum mama aldığı icin anne sütümün yettiğini düşünmediğim için
Alsebu Aysegulcc ben doğduğundan buyana sürekli verdim havalar çok sıcak bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama su önemli
Aslancikk Aysegulcc anne sütü alıyor ve su veriyorum çok sıcak havalar malum..ne kadar anne sütü alsada vücut Su kaybedio
MorErigim Aysegulcc bebeğim iki aylıkken mama kullanmıştım sağlık ocağındaki doktor mama verdikten sonra bir çay kaşığı su ver demişti
Alsebu Aysegulcc benim bebeğim içmek istediği kadar içiyordu hatta mamadan önce su veriyordum susuz kalmasın diye susuz kalmasın bence bebeğiniz de
Ecrinbilge Aysegulcc kuzum benim şuan 6 buçuk aylık kızım var.. Sadece anne sütü ve ekgıda alıyor.. Günde 1 su bardağı kadar içiyor su.. İlk 6 ay vermedim.. Şimdi atlıyor suya çok sıcak çünkü.. Ki anne sütünün de %87 si suymuş.. Eğer mama alıyorsa daha fazla verilmelidir herhalde.. İdrar rengi nasıl.. Koyu sarı mı
Eslinabusra Aysegulcc mama kullanırken belli ölçüde şu verilmeli diye biliyorum emzirirkende 6 aydan sonra veriliyor