Kesinlikle 2 saatte bir emzirmelisin en azindam 2 ayini gecene kadar iyi besle zamani gelince kendi uyanacak zaten uyandirmayanlari anlamıyorum kucukken bebege iyi bakmalisin ki guzelce toparlasin. Zamani gelince uyuyoda kendide uyaniyor ne bu aceleleri ilk 3 ay alacagj kiloyu alsin sonra az almaya basliyolar hareketleniyolar siz beni dinleyin