Arslaninannesiii Esilanur 3 aylık oğluma gece gündüz sadece kısa kollu zıbın giydiriyorum, sürekli de değiştiriyorum
Esilanur NicoRobin ooo evet 😂😂😂 bizde nevşehirdeyiz biraz soguk oluyor geceleri zıbın pijama giydiriyorum geceleri
sinemin Esilanur biz 10 günlüğüz tişört zıbın altına uzun tayt çorap eldiven takıyorum üstüne de müslin örtüyorum
NicoRobin Esilanur biz de klima açtığımız için zıbına ek ince bi pijama altı giydiriyorum sadece üstünü açarsa üşümesin diye 🤗
sinemin Esilanur canım benim odamm hiç esmiyor kaynanamlarla yaşıyorum kapıyı falan açamadığım için tam tersi terliyor bile