minikmisimben evet her gün en sessiz saatlerde götürüyorum. Gittiğimiz parkta genelde kimse olmuyor olsa da bir iki çocuk o kadar. Yanımda kolonya taşıyorum ve bineceği herşeyi kolonya ile dezenfekte ediyorum. Sıkamayacağım zamanlarda ise eline sıkıyorum. Kızım yürüdüğü için sadece salıncağa binip gidemiyoruz koşuyor kumda oynuyor kedileri kovalıyor derken yerleri demirleri vs elliyor. Ben de anında müdahale ediyorum.