HemsireAna Merhaba kızlar, 21 günlük bebeğim var. Birinci ayında kontrollerinin yapılması gerekiyor, yeterli olarak kimseden bilgi alamadım. İlgili ve bilgili iyi bir doktor arıyorum, lütfen yardımcı olur musunuz 😊
Ltfemre Bende 50 gün önce karataşta doğum yaptım ama hiçbir şekilde memnun kalmadım kesinlikle orayı önermem. Karabağ’larda Ege Yaşam hastanesi Dr Merve Öncel var şimdilik memnun gibiyiz isterseniz bi deneyin derim. Aynı hastanede Dr Salih bey de çok önerilmişti bana, eğer memnun kalmazsam Salih beye geçmeyi düşünüyorum bende. Bebeğinizi Allah analı babalı büyütsün. Sağlıklı günler 🙏🏻
HemsireAna Ltfemre teşekkür ederim 🥰 Merve hanım nasıl birisi daha önce de önerildi bana, ilgisi nasıl bebeğinize karşı