Oslemosguu 3 aylik bebeğim goz muayenesinde goz kanalinda tıkanma olduğu 6 aya kadar acilmazsa operasyon olması gerektiği söylendi var mi basina boyle birsey gelen , gözde yasarma akma capaklanma şikayeti ile gittik
hafsahatun Oslemosguu doğar doğmaz yoğunbakıma alınmıştı kızım. Göz kanalı tıkanıklığı da var dendi. Moxai damla aldık. Hastane de hemşireler evde de biz damlattık.tıkalı olan tarafına yatırma dendi. Göz masajı yapmam söylendi. 4 aylıkken geçti şükür
Burcem Oslemosguu 2 aylık kızım akıntı gözde çapaklanma yaşarma oluyor bizde de damla+masajla biraz azalma oldu devam ediyorum masaja umarım en kısa zamanda geçer
Aysuma Bizimde kanal tıkanıklığımız vardı günlük masaj yaptım 6 ayda kendiliğinden açıldı 🌼 inşallah sizinkide açılır
BeyhanElif Benim kızımında öyleydi 3 ay boyunca çapaklıydı damlada kullandık geçmedi bol bol masaj yaptık göz kanalına 3 Aydan sonra geçti çok şükür tavsiyem acır mı diye düşünmeyim biraz bastırarak gözüne dikkat ederek kanal tarafına masaj yapın