Rabiaustkatt bebeğim 7 aylık. 2 çeşit aşı var a grubu ve b grubu olan. Bexiro yaptırdık biz b grubu olan. Türkiye de daha çok b grubu vaka görülüyormuş. 3 doz şeklinde 1 yaşına kadar bitecek. Hastanede yaptırdım. Fiyatı 403 TL .Ağrı ve ateş yapıyor. Bu zamana kadar hiçbir aşı da ateş ağrı bacakta kozarıklık ve şişlik olmadı. Bu aşı ağır biraz. Bacağında şişlik ve kızarıklık yaptı.