Mom987 Deletedmom896 Bizimki sadece 2. ay aşısında 3 gün yıkama diğerlerinde yıkayabilirsin demişti. Sizin isterseniz 1 gün bekleyip öyle yıkayın.
Papatyaseverr Deletedmom896 bize yapıldığı gün banyo yaptırma bi gün kalsın demişti 4. Ay aşımızı olurken
Mom987 Deletedmom896 Bir şey olmaz inşallah zaten 2. ayda verem aşısına su değmesin diye yıkamayın diyorlar. Ben 6. ayda 9. ayda ve 12. ayda aşı olduğu gün yıkadım. 😊
deniz__92 Deletedmom896 biz bugün yaptırdık 4 ay aşımızı bugün banyo yaptırmasan yarın yaptırsan daha iyi olur dedi