arkadaşlar ne yaptım ne ettimse neler denedimse bebeğim beni emmedi hastanede biberona alıştırdılar neyse şimdi 46 günlük olduk ne oldu bilmiyorum sütüm kesildi sağıp veriyordum bir aydır mamaya başladık esamaya bir buçuk saatte bir 120 sisi içiyor yine doymuyor napıcam ben bi akıl verin bir aylık daha saatte bir mama içmesi normal mi ? yoksa mama mı doyurmuyor anlamadım