Mavimsi1 Sağar sağmaz verilebilir, ısıtmaya gerek yoktur. Zaten ondan sıcağı bebeğin ağzını yakar. Dışarıda 3-4 saat bekleyebilir ama yaz sıcağında 3 saati bulmasa daha iyi olur. Buz dolabında 3 güne kadar bekleyebilir, bir kavanoza ya da kaseye kaynamış su koyularak, içine de biberon koyularak ısıtılması en iyidir. Soğukluğu gitse yeter, çok ısınmasına gerek yok. Zaten sıcaklığı arttıkça sütün besin değeri düşer. Dondurucuda bekleme süresi saklama poşetine göre değişiklik gösterebiliyor. Çoğunda 3 aya kadar yazıyor, ama geçen gün biri forumda yazmıştı, Kraft marka poşetin süresi daha kısaydı. Kullanılacak olan süt dondurucudan bir gün önce çıkarılıp buzdolabında buzunun çözülmesi için bekletilmelidir. Buzu tamamen çözülünce aynı şekilde kavanoz ya da kasede ısıtılır. Dondurucudan çıkarılıp ısıtılmış süt bitmediyse tekrar ısıtılmamasında fayda vardır çünkü bakteri üretir.