Busra1034 etinin kakaolu bisküvisini tavsiye ederim. Malum tatlı yapacak zaman yok insan krize giriyor. Hem süt hem yumurta yok. Ben eser miktarda olabilir yazanları yiyorum
süte alışmıştım da yumurta beni devirdi. En kolayı haşla ye hem pratik hem doyurucu sabahları iyi oluyordu.
peynir asla sevmem ve yemem bi hamileliğimde kutu kutu süzme peynir yedim bide şimdi öyle canım istiyor ki bi kilo yerim herhalde😋
her şeyin etiketini okuyup süt ürünleri uyarısı var mı kontrol etmelisiniz. Margarin ve tereyağda da var. En iyisi herşeyi zeytinyağı ile pişirmek. şükür alışkanlığım öyleydi hep. Bolca et tavuk balık yemeğe çalışıyorum. Kalsiyum takviyesi kullanıyorum. Ara ara unuttuğum oluyor ne yaşan söyleyeyim. Kemiklerim agrıyor maalesef.
insan 10 güne alışıyor