4 aylık bebeğim var sürekli ağlıyor anneme bile gitmeye cekiniyorum artk herkesi rahatsız ediyormusum gibi geliyor bazen oyle bir ağlıyor ki sakinleştiremiyorum evet bebektir illaki aglayacak ben sus pus bi köşede yatsın demiyorum ama hic durmadan da aglaması beni cok yoruyor