Selam kizlar🌹arkadaşlar kaynanam pişi yapmış içine karabiber koymuş . Benim alerjim var karabibe hayatimda hic tuketmem yani bogle yanlisliklar
olmasa. Bende yedim 1 aylık bebeğm var süt veriyorum sabahtan kusuyor aglıyor meme emerken bile(gece yedim bu arada) ne yapmalıyım yardım edin bana😔