Omur160620 benim oğlumda 3 aylık hem emiyor ve mama veriyorum 60 cc sütüm çok az ve obur biraz, benim doktorum sütun az bile olsa kilosunu sütünden almış arttirma mamayi dedi doysun diye çocukları sisirmis oluyoruz aslinda size tavsiyem durumunuzu bilmiyorum ama hem devlet hem özel olan hastaneler var bi bakima daha ucuz oluyorlar doktora götürüp sorun derim belki başka bir sorun vardır konu açlık değildir gazından cok rahatsız oluyordur çisli bezi iyi diyorsunuz çünkü doktor kontrolu daha mantıklı olur. Birde kaka olayinda tokluk kakasiyla anlasilmazmis tam tersi 2 3 günde bilr yapabilir hatta 7 gün yapmasa bile normalmis bu yediğinin yaradığı anlamina geliyormuş doktor öyle dedi bana