Kızlar merhabalar kuzum 4 buçuk aylik ilk önce evolvia mamayla başladık tuvalete rahat çıkıyordu ama aşırı kusuyordu sonra hipp i denedik kusması kesildi fakat aşırı gaz ve kabızlık yaptı şimdi sma aldık kakasi yeşile döndü ve kabız oldu yavaş yavaş tam düzelecek derken bu seferde kusma tavan yaptı ben şimdi ne yapayım sma ya başlayalı 10 gun falan oldu devam edeyim mi düzelir ki yoksa hangi mamayı alayım sizce kafayı yiyecem artık bu kadar mama degismek çocuğa zarar verir mı