Balbocegi Deletedmom297 evet benim de kafam çok karıştı o yüzden. Doktorumuz tatil de, o yüzden mi bu kadar uzun ara verdi bilemiyorum. Size rica etsem yarın doktorunuza sorabilir misiniz, en geç ne zamn vurulması gerektiğini?
Deletedmom297 Balbocegi Ben saglik ocagina yaptiricam doktora gitmiycem maalesef. Onlara sorarim isterseniz
TalentedMom cilekreceli kesinlikle yaptırılmalı Happy kidsin açtığı özel aşı postunu mutlaka okumalısınız
ZMK cilekreceli kesinlikle yaptırın kardeşim 6 yaşında 3 kez rotaya yakalandı küçükken o zaman biz bunun aşısını bilmiyorduk tabi sürekli kusuyordu ishaldi yemek vermiyolar serum tedavisi uyguluyolar hiç gelişemedi kilo almıyor ben rotaya bağlıyorum bu durumu
Aka2020 cilekreceli bebeğime ilk dozu yaptırdık bi yerden rota kaptı. Sadece çok az ishal oldu ne ateş ne kusma hiçbi şey olmadı şükür. Aşıyı olduğu için hafif atlatıyor dediler. Bence imkanınız varsa yaptırın kesin
Deletedmom297 Balbocegi 3 ve 5. Aylarda yapilmali dedi. Cok sure gecmemesi lazimmism yani 3 ay 5 gunluk 6 gunlik gibi 3 hafta uzun bir sureymis. Ama bunu hemsire diyor mesela siz yinede doktorunuza sorun o daha guvenilirdir
BusbusveHashas 3 ay 11 günlükken yani bugün olduk 🙏🏻 Rotarix 311 tl, 2. Dozumuzu 29 eylülde olacağız menenjitleri de 9. Ayda başlatacakmış