Yassos Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık 2 gündür ne versek tükürüyor bi kaşığı iki üç kerede verir oldum . Üst dişleri kabardı ondan mıdır acaba? Var mı yaşayan, sizler ne yaptınız çok sürdürdü mü ?
ikizerkekannesi Yassos ayın 1 inde 10 aylık olucak oğlum ve son 1 haftadır aynı dediğiniz gibi yemeğin yarısı boşa gidiyor bende anlamadım oyun mu yapıyor acaba
Yassos ikizerkekannesi ya işte bende anlamadım İnşallah diştendir diyorum zaten çok aşırı iştahlı da değildi bi de bu çıktı .
Yassos ikizerkekannesi İnşallah canım en son yedirirken ardından su verdim anca öyle yuttu ama ne uğraştırdı 🤦🏼♀️