YoungMom Anneler sizlere birşey sormak istiyorum oğlum 5 buçuk aylık sadece anne sütü alıyor çok şükür ama son zamanlarda soymadığını hissediyorum daha çok emmek istiyor ama süt az bende önerilen ve araştırmalar üzerine Hipp combiotic 1 devam sütü aldım kullanıcam yapılışını okudum fakat pek anlamadım 1- Nasıl hazırlamam gerekiyor hem anne sürüse alıyor ne kadar vermeliyim 2- Biberon almıyor nasıl verebilirim geceleri vermek istiyorum nasıl verebilirim 3- Hipp sizce iyi midir 4- 6 aya az kaldı bu kutudan sonra ek gıdaya geçicem inşallah şimdilik aldım ama memnun kalırsam devam de edebilirim lütfen yardımcı olur musunuz
Deletedmom412 YoungMom hipp kullanıyodum memnundum her 30 cc ye 1 ölçek koycaksınız 60cc yapacaksınız 2 ölçek 90 cc ise 3 ölçek... Şırınga ile verebilirsiniz.
Lale YoungMom hipp güzel kilo aldırıyor yeteri kadar. Zaten biberinin üzerinde 1 2 3 falan yazar ona gore ölçekle silme koyuyorsun canım. Sonra ağzı açık çalkala ki gazi çıksın içinden sonra kapayıp az daha çalkala ver
YoungMom Deletedmom412 anne sütü de alıyor önce anne sütü verip daha sonra kaç cc vermem gerekiyor Peki birde her öğün vermeli miyim ne kadar suya koymalıyım, doyduğunu anlar herhalde
YoungMom Kaç ml suya kaç ölçek atmalıyım ve kaşıkla versem olur herhalde anne sütü harici 60 cc fazla mı acaba