Oglum 3 gun sonra 4 aylik olcak havalar cok sicak kasikla arada verdigimde emzirme sonrası kana kana iciyo oyle cok degil 2 kasik veriyorum bazen 5 kasik cay kasigiyla tabi cok kucuk 30 cc lik bi biberon aldim hem suluk hem biberon oluyo su icin yani onunla 15 cc versem cok mu gelir gunde her emzirme sonrası biraz biraz yani