Nilkus Allah yardımcınız olsun. 13 yıllık mühendisim, işçilikte alacağım para maalesef bakıcı parasını bile karşılayamıyor, sadece sigortam ödenecek diye çalışmayı göze alamadım. Ama seneye ben de başlayacağım ve daha şimdiden içime ağırlık çöküyor. İçinize en sinen şekli olsun. Sağlıkla büyüsün, Allahiyi insanlarla karsılastırsın tüm yavrularımızı .