Aybarslahayat Arkadaşlar 6 ay aşısından geldik bebegim 1 aydır hiç kilo almamış gecen ayda 7 200 dü suanda.. Boyda 71 cm.. neden almamış olabilir hem mama hem anne sütü gidiyoruz üstelik
Canoglum72 Aybarslahayat bu aylarda fazla hareketli oluyorlar ondan canım benimde almamıştı bir kaç ay sonra düzeliyor boyu uzamışsa gelişimi iyi demekmiş zaten