eslem_2020 Kızlar 1 aylik asimizda calpol almıştık açmış bulundum calpol acildiktan snra ne kadar kullanılıyor acaba ayın 1inde acmistim
mavisbebegim eslem_2020 Aysc 2 ay demişsin de iki ayda bitmesi için hergün vermen lazım. Son kullanma tarihleri vardır onun. Ayda 2 -3 kere anca verirsin ilacı .. her seferinde ilaç mı alıncak anlamadım
habibe_kzlkaya eslem_2020 1 2 ay sonra ilacın faydası olmuyormuş bizede doktorum söyledi canım ama ben yinede kullaniyorum devamlı ilaç mı alıcaz 😏
Aysc mavisbebegim hayır tabiki bitmiyor. Açtıktan sonra hiç kullanmasaniz bile 2 ay sonra bozuluyor demek ki, doktorumuz söylemese ben de bilmiyorum.
GoGirl mavisbebegim tabiki de alicaksiniz acildiktan sonra kullanim tarihi degisir ustundeki acilmadan onceki tarihi
Marinedeniz habibe_kzlkaya etkisi devam ediyor canim sonucta ates dusurucu bu o zmn kucuk siselerde uretsnler yani cok sacma cunki ayda kac defa cocgun atesi cikablir ki
ZMK habibe_kzlkaya 2 ay sonra faydası olmuyor ama veriyorum sürekli ilaç mı alıcam ne dmeek ya verme o zaman bi işe yaramıcak nede olsa çocuğuna zarar kaç para ki bu ilaç
ymn2019 Benim doktor 6 ay demisti eczaci der tabi yenisini satacak çünkü.tabi doktor 6 ay desede 4 ayda falan yenisini almak lazım.
Solzeyer Aysc hayır bozulmuyor etkisi gittikçe azalıyor aslında son kullanma tarihine kadar uygun koşullarda bozulmaz
Deletedmom240 eslem_2020 bize öyle söyledi doktor. Dediğiniz gibi oluyor iki üç kaşık içmiş oluyor sadece o şişeden 😃 iyi olsunlar da bir de şurubun ağız kısmında şekerlenme başladıysa atın demişti eczacı
Elmasgokce eslem_2020 doktorunuza sorarsınız yeni mi alalım diye,bize her seferinde evdeki açık mı ne zaman kullandınız diye soruyor 1 ay önce cevabını alınca yeni alın diyor
Aysc eslem_2020 açınca 2 ay sonra atman gerekiyormus. Ben de ilk ay aşisinda açmıştım bir defa verdim başka kullanmadım 2ay geçtiği için attım.
kullanici_adi_yok Bu sorunun cevabıni ben de merak ediyorum 1 aylikken almıştık yakında 5 aylik olacak ama sadece iki uc kere kullandık öyle duruyor atmali miyim o zaman onu ?
GoGirl kullanici_adi_yok atmalisiniz cok gecmis ustunden.oglum 5 yasinda kac sise attik oyle.daha kucuk yapsalar aslinda