Ygthilal Minik_Hanim babasi ben ve bebegimin beraber oldugu bi resmi tshorte bastirdim daha sonra dogum gunun de onu giydirip o tshortun ustunede babasiyla icimizden gecenleri yazip hic yikamadan saklamayi düşünüyorum belki sizede fikir olur saglikla büyüsün bebislerimiz❤🌼
Lion1sev Minik_Hanim daha çok küçük hediye almıcam 👍🏼doğum günü de kendı aramızda küçük bır kutlama olacak ınsallah 2. Yasına 💕
hunilimomm Minik_Hanim almamıştım çünkü küçük hediye anlamını bilmiyor belki ilerde ki doğum günlerinde daha anlamlı birsey olabilir
Uzaymekiii Minik_Hanim anı defteri yapmıştık gelenler de yazdı 1-2 satır duygularını sonra fotoğrafları çıkarttırınca kim yazdıysa karşısına fotoğrafını yapıştırdık kaldırdım belki 12-13 yıl sonra veririm okuması için. Daha erken vermem çünkü yırtabilir😂