Arkadaşlar 25 günlük bebeğim sezeryan olmuştum ve ilk 4 gün yoktu sütüm sonra indi bebeğim sadece sağ mememi emiyor sol memeyi az emip midesini bulandırıyor sağa döndüğümüzde hemen atlayıp emiyor böyle bisey ile karşılaşan varmı ? Ne yapmak gerek ayrıca aşırı gaz problemi var benim yok rezene içiyorum ama bebeğim çok gazlı sabaha kadar inleyip ağlıyor uyumuyor kıvranıyor.. dr metsil damla verdi faydası yok.. yardımcı olurmusunuz?