selamlar herkesee.
Direk konuya gireyim. Öğretmenim. Şimdiye kadar doğum izniydi tatildi derken oğlanı 3 aylık ettik. Malum ağustos sonu okullar açılacak ben de okula 🚶🏻♀️ çok zor günler beni bekliyor oğluşumdan ayrı 😔 şimdiye kadar oğluma tek baktım ama okullar açılınca babanne anneanne dönüşümlü bakacaklar. Oğlum da çok gazlı bi bebek ağlayarak uyanıyor sürekli ağlıyor falan son 10 gündür sürekli kucağımda bi tek öyle sakinliyor biraz.şimdi size sorum şu. Bebişinizi bırakıp işe nasıl gittiniz? neler oldu? İşe başlamadan önce herhangi birşey yaptınız mı? Önerileriniz ne olabilir bana bi fikir verin. 1 aydır düşünüyorum bu çocuk nasıl duracak ben yokken 😔