Selamun aleykum arkadaşlar. Biliyorum burayla alakalı değil ama bu kadar çok kişiye ulaşabileceğim başka bir yer de yok. Safra kesemde 2 tane taş varmış. Doktor hemen ameliyat dedi safra kesemi alacakmış ama ben istemiyorum. Sorum şu; daha önce bu sağlık problemini yaşayan var mı? Ameliyatsız da tedavi edilemez mi, bu sebeple ameliyat olan var mı? Ameliyat nasıl oluyor, ameliyat sonrası acı ağrı vs. oluyor mu sonrasında iyileşme süreci nasıl oluyor? Doktor biraz bahsetti ama tecrübeli olan varsa bilgi almak isterim.