yamacalimoms Merhaba, yatak odam müsait olduğu için yatağımın yanındaki komodini kaldırıp park yatağını koymuştum. Park yatağın kademesi oluyor bebeğin gelişimine göre ilk 5-6 ay üstte yatıyor. Ben çok rahat ettim. Ancak bebeğim büyüdükçe bizim yatağa dogru kaydı ve park yatakta asla yatmadı. Odası da var ama yatağı yok, tek kişilik misafir yatağı henüz odasında duruyor.