Emirinannesi1 inşallah yoktur canım ama bence hem eşine hem kendine guvenebilecegin başka korunma yöntemi sec bu korku insanı yer bitirir . Ben de 6 Nisan da doğum yaptım sonra 5 Haziran da adet oldum temmuz geldi geçiyor tık yok test aldım evde iki kez test yaptım negatif çıktı hastanede kan verdim yine negatif çıktı doğum kontrol hapı ve kondom ikili korunuyorduk doğum kontrol hapını bıraktım dedim düzensizlik yaptı sanırsam kısaca hamile değilmişim hazır değilken cumartesi hemen gittim spiral taktırdım .