Karen Muzisyenannne sıvı arap sabunu ıslatıyorum lekeli yerin üzerine döküp az çitiliyorum sonra makinaya atıyorum sordurmuyoda hiç izde kalmıyor
Ipekk Muzisyenannne baby&me marka leke çıkarıcı e bebekte var. Kaka değilde demir ilacının lekesini çıkardı o da zor bi leke. Deneyebilirsinz
Gurbettebianne Muzisyenannne makinaya Atmadan önce elimde yıkıyorum canım.birazda çamaşır suyu ekliyorum cok az
Goncaaa Muzisyenannne ben dalinin granül sabununu kullanıyorum hiç leke çıkarıcı almadım şimdiye kadar 40 da yıkıyorum çıkıyo
Bebegim Muzisyenannne canım ben önce sabun tozuyla çitiliyorum son makınaya atınca elbisenin üzerine ve makina gözüne kosla leke giderinci koyuyorum hiç biley kalmıyor
Nkahramanatas Muzisyenannne baby&me leke çıkarıcı aldım lekenin yoğunluğuna göre sıkıyosun ve hiç leke kalmıyor çok memnunum
GmzSnn Bi kaç kez değdi bizimde normaL kıyafetLeriyLe makinaya attım hiç Lekesi kaLmadı derecesini mi düşük yıkadınız acaba
nurayycaliss Muzisyenannne ben beyaz sabun rendeliyorum deterjan gözüne koyuyorum ve kurumus kaka lekelerini tamamen cıkarıyor