Gzd2016 Merhaba biz de nerdeyse aynı zamanda geçtik ek gıdaya. Tadımlarla başladım aynı sizin gibi. Benim bebeğim de ilk defa tattığı için çok beğenmiş gibi tepki vermiyor. Ama öğürmesi kötü bişey değil, bebeklerde boğulmayı engelleyen çok önemli bişey öğürme. Bizlerde boğazın arka taraflarında imiş öğürme sınırı bebeklerde dil ortasında imiş ve bu da boğulmasını engelliyormuş Allah’ın hikmeti. O yüzden öğürme refleksi bir açıdan kendini de koruduğunu gösteriyor bebeğin bu iyi birşey. Bebek de tatları ilk kez öğreniyor doğal olarak yabancı birşeyden hemen hoşlanmayabilir. Zaten amaç ek gıda ile karnını doyurmak değil gıdaları tanıtmak alıştırmak. İçiniz rahat olsun