Arkadaşlar kızım biraz önce sarı köpüklü bezinden taşmayan yoğun bir kaka yaptı. Doktorunu aradım 1 defa öyle bir kaka yapmasının bir sorun olmayacağını beyaz ekmek ve börek mi yediğim sordu. Bu aralar Evet çok beyaz ekmek ve börek yedim gerçekten de. Içim biraz rahatladı ama size de sormak istiyorum İnternette çok kötü şeyler yazıyor nefret ediyorum şu internetteki yazılanlardan. Resmen annelerin kalbini indirmeye Çalışıyorlar ya. Başına böyle bir şey gelen var mı Varsa sizin Doktorunuz neler söyledi ? Bir de internette şey yazıyor çünkü alerji belirtisi olabilir süt alerjisi belirtisi olabilir Yarın da kızıma rota aşısı yaptıracağım O yüzden bir korktum