Miran11 ya bizim ki de ayağını basmıyor adımlamıyor. 11aylık.geçen doktora normal kontrole götürdük. 1yaşında basmazsa nörolojiye gidin dedi hiç bahsetmedi vitaminsizljten vs hiç kan tahlili falan yapılmadı doğduğundan beri. Bi de prematüre 34haftalık doğdu acaba benim kızda da mı var ya? 1yaşında tahlil yapıcaz dedi. Keşke gittiğimizde yapsaydı 🙄 bizimki oturuyo, sürünüyo, dönerek gidiyo bazen gideceği yere ama ayağa kalkma falan yok. Nörolojik sorun olsa onları da yapamazdı sonuçta